ALEGE!!! Mos Craciun, bradul sau Isus Fiul Lui Dumnezeu

 

 

Trăim vremea când in case in biserici, Ieslea cu pruncul Isus sânt înlocuite cu Moș Crăciun sau Moș Gerilă si de bradul frumos împodobit, acesta  fiind  centrul atenției. Mai mare preț punem pe împodobirea bradului, decât nașterea Domnului Isus.

    Le spunem copiilor daca nu sânt cuminți Moș Crăciun nu le aduce cadouri. Ce mare neadevăr, ce minciuna spusa de noi copiilor noștri care cu toata inima cred ori ce le spunem.

     Le cerem copiilor sa nu minta sa spună întotdeauna adevărul, le spunem ca Dumnezeu a dat o porunca sa nu minți, sa nu fie nimic mai presus ca Dumnezeu, si noi părinți ce facem? exact inversul, exact ce Dumnezeu ne cere sa nu facem.

      Dece in loc de bradul împodobit nu se face o iesle decorate in toate bisericile, in Biblie nu se spune nicăieri despre brad, aceasta este un obicei si o tradiție care nu se poate rupe de dragul a nu deranja pe nimeni, sau a nu fi criticați sau a fi considerați prea radicali, sau conservativi, este doar un obicei nevinovat vor spune unii, însă acesta atrage privirea si atenția asupra lui, tocmai ce-a ce displace lui Dumnezeu.

      De citi ori in timpul slujbei privirea noastră este furata de bradul frumos împodobit, si gândul nostru merge in alta parte. Privind la brad sigur nu ne gândim la nașterea Domnului Isus, ne gândim, mai de graba la frumusețea  luminilor, la toate decorațiile puse pe el, si suntem curioși cine a avut atâta imaginație.

      In schimb daca ar exista un aranjament cu Pruncul Isus in iesle, Maria si Iosif, pastori si magi, cu siguranța privind acestea, gândul nostru va merge la Bethleem.

      Este Isus centrul sărbători noastre?, colindul nostru i-L mărește pe Fiul lui Dumnezeu? sau  sărbătorim bradul “o brad frumos”, Moș Crăciun-”Moș Crăciun cu plete dalbe”, alți o preamăresc pe Maria mai mult decât pe Domnul Isus, “ave Maria”, este foarte bine ca Maria sa aibă un loc de cinste dar nici decum mai sus ca al Domnului Isus. Întâlnirile si petrecerile de Crăciun aduc cinste Fiului lui Dumnezeu sau ne adunam sa fim împreuna si sa ne simțim bine.

      Haideți dar sa-L onoram si sa-I dam locul de cinste, locul ce I- se cuvine Fiului lui Dumnezeu.

 

 

F.B.

  

The URI to TrackBack this entry is: https://nascutdinnou.wordpress.com/2008/12/04/alege-mos-craciun-bradul-sau-isus-fiul-lui-dumnezeu/trackback/

RSS feed for comments on this post.

8 comentariiLasă un comentariu

  1. Ce deosebire este intre bradul impodobit, si stilpii idolatrii din vechiul testament?

    Apreciază

  2. Buna intrebare!
    Deosebirea?!?! As zice ca stilpii erau ridicati cu stiinta, special pt. idoli. Bradul i-l facem idol in casele si bisericile noastre, in special daca i-l si veneram sau i se da mai mare importanta decit evenimentului sarbatorit la Craciun, adica nasterea Domnului Isus Hristos mintuitorul nostru.

    Apreciază

  3. Aveti foarte mare dreptate. Acelasi lucru ma intreb si eu. De ce de Craciun chiar ei (cei care impodobesc bradul) ma impiedica sa simt pacea in inima facand prea mult zgomot si punand pret mai mult pe impodobitul bradului si pe stabilirea meniului de Craciun decat pe adevarata semnificatie a Craciunului: nasterea Domnului Isus. Daca ii intrebi ce anume sarbatoresc, ai fi uimit sa aflii raspunsul. Activitatea careia ii dedici cel mai mult timp reprezinta, in fapt, obiectul inchinarii.
    Din pacate sunt incojurata de „oameni” corupti care se pretind a fi crestini: alcoolici, blasfemiatori… As dori sa intreb ce este de facut in acest caz? Ce faci atunci cand nu ai scapare? Cand nu ai unde sa fugi din calea lor? Ma poate cineva ajuta? Eu chiar doresc sa ii slujesc Domnului Isus cu o inima curata. Este foarte greu cand esti rasplatit cu rau pentru binele pe care il faci si cand iti este furat dreptul al libertate.

    Apreciază

  4. Draga Myriam

    cazul tau este destul de des intilnit, sintem inconjurati de crestini falsi care daca nu sintem statornici in umblarea cu Dumnezeu, incearca sa ne contamineze cu falsitatea lor.
    Sfatul meu pentru tine este SA FI LUMINA ori unde ai fi, sa fi statornica in ce crezi. Gindestete ca Dumnezeu este linga tine si chiar daca esti singura care nu furi, nu faci falsuri, nu bei, nu fumezi sau nu rizi la bancurile lor murdare, sau nu folosesti cuvinte murdare, tot tu esti in avantaj, tu ai ramas curata in fata lui Dumnezei, de-si poate in fata lor esti demodata sau fanatica, lasa sa fi, este mai important cum esti vazuta in ochi lui Dumnezeu, decit a oamenilor.
    Cu riscul ca-ti vei pierde locul de munca daca nu faci ce-ti spune sefi, incredete in Dumnezeu, daca tu i-L onorezi pe Dumnezeu cu viata ta, El nu te va lasa de rusine sau sa-ti cersesti piinea.
    Multa binecuvintare

    Apreciază

  5. Dnei Lorinna:

    Va multumesc foarte mult pentru raspuns.
    Acum patru ani nu am reusit sa ma angajez desi am terminat facultatea cu nota mare. Mi s-a spus ca sunt incompetenta chiar daca am luat nota 10 pe lucrarea de diploma. Subiectul nu a mai fost niciodata ales datorita dificultatii lui. Angajatoare nu vorbea bine limba franceza. Eu am suspectat faptul ca nu am fost angajata datorita atitudinii mele. Nu am platit bani si nici nu am avut cunostinte acolo.
    Din pacate, de atunci aproape ca am ajuns in strada. Amenintari din partea familiei mele, intimidari de tot felul. Eu cred in Dumnezeu si observ cum sunt ajutata. Dar in situatia in care ma aflu, s-a ajuns atat de departe, eu nevand bani proprii pentru a plati cheltuielile, incat sunt tratata ca o sluga. Profita de pe urma mea si imi spun ca ei sunt patronii iar eu sclavul lor. Am nevoie de o slujba si trebuie sa plec de aici. Daca ma poate ajuta cineva, il rog din tot sufletul sa o faca.
    Va multumesc nespus de mult.

    DUMNEZEU SA VA BINECUVINTEZE!

    Apreciază

  6. Doamna Myriam!
    Unde va aflati de nu puteti pleca de unde va aflati? Bucuresti sau alta localitate?

    Apreciază

  7. Doamna Myriam, ce mai faceti? Ce ati mai facut de atunci?

    Apreciază


Lasă un comentariu