NU TE INGRIJORA – poezie

 

Din cate binecuvântări primite,
Si din cit har nemeritat,
Mă întreb acum Isuse Doamne
De ce mă îngrijorez eu iar?

De-atâtea ori pe ne-așteptate,
Tu ai lucrat, s-am biruit,
De ce mă-îngrijorez eu oare
Si mă frământ, nu-s liniștit?

când Tu ai îmbrăcat câmpia
Cu flori si iarba peste tot,
De ce ma-ngrijorez eu oare
când am sa-îmbrac si ce sa port?

La păsări Le dai din belșug
Tot ce au de trebuința,
Te rog ridica acest jug
Si da-mi Te rog acum credința.

Si cu credința înainte,
Si cu speranța-n viitor,
Pentru orice ar fi sa vina
Ii sunt doar Lui mulțumitor!

De-acum, eu nu am nici o grija,
Stăpânul meu e Dumnezeu,
El îmi conduce pași-n viața
El poarta greu-n locul meu.

Eu trebuie sa stau pe cale
Si vreau sa i-L ascult mereu,
Caci biruința e mai mare
când mă încred in Dumnezeu!

Florina Bonca

The URI to TrackBack this entry is: https://nascutdinnou.wordpress.com/2009/04/11/nu-te-ingrijora/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un comentariu