Poezii Pentru Programul Copiilor .

 

1

Când mă trezesc de dimineață,

Și văd atâta binecuvântare,

În suflet se revarsă-o pace,

Ce mă indeamnă la cântare.

2
Să i-I cântăm Domnului slavă,

Lăuda și mulțumire,

Mântuiți prin Domnul Isus,

Suntem plini de fericire.

3
Și vreau să-I cânt cu bucurie,

Că El e Domn Emanuel

Și-o data sus în veșnicie,

Cu toți-L vom vedea pe El.

4
Și inima mea cântă tare,

Cu bucurie și-închinare,

De-atâta binecuvântare,

Ce o reverși peste-adunare.

5
Nu vrei să cânți și tu cu mine?

Un imn spre slava lui Isus,

El ne-a făcut atâta bine,

Și ne vă duce-n ceruri sus.

6

Cu-atâta dragoste Divină,

Tu ai umplut inimă mea,

Și față mea este senină,

Când luminezi Tu peste ea

7

Crescând Isuse lungă Tine,

Tu ești cu mine când e greu,

Și-mi dai putere să fac bine,

Să-ajut pe cei din jurul meu.

8
Dacă nu i-L ai pe Isus,

Ca mântuitor al tău,

Fericirea adevărata,

Nu o simți în pieptul tău.

9
De ce nu vii și tu la Isus?

Iertare vei primi în dar,

Și mântuit prin a Lui sânge,

Crezând în El vei avea har.

10
Eu vreau să-L laud orișicând,

Prin viată prin purtare,

Căci El a suferit prea mult,

Să-mi dea eliberare.

11
O dragoste cum numai Isus,

În lume poate să o dea,

Mă copleșit, și deodată,

Eu zilnic simt prezența Sa.

12
Și viata mea e luminată,

Cu raze sfinte aurii

Prin jertfă Ta cea minunată,

Îmi dai eterne bucurii.

13
Eu trebuie să stau pe cale,

Și vreau să i-L ascult mereu,

Căci biruința e mai mare,

Când mă încred în Dumnezeu.

14
Și biruință-n încercare,

Și bucurie-n întristare,

O mare binecuvântare,

Îmi dai Isuse mereu.

15
Viata care-o am înainte,

Aș vrea să o trăiesc curată,

Și  privind tot înainte,

La slava Ta cea minunată.

16
Când eu vorbesc cu Isus,

În rugă-i mulțumesc,

Și vreau că toată viața,

Pe El să Îl slăvesc.

17
Cântarea bucuriei,

E și-n inima mea,

Și-n slava veșniciei,

Cu toți-o vom cânta.

18

Mulțumește-i orișicând,

De e rău sau bine,

El cunoaște al tău gând,

Și-I mereu cu tine.

19
Și gândul meu Isus iubit,

Și viața mea curată,

Și sufletul meu curătit,

Te laudă de-o dată.

20
Când am să cresc eu mare,

La toți am să le spun ,

De marea îndurare,

Și cît ești Tu de bun.

21
Și ce dacă eu sunt mai mic,

Isus mă va crește mare,

Și voi fi un ucenic,

Cu credință mare .

 

Florina Bonca

The URI to TrackBack this entry is: https://nascutdinnou.wordpress.com/2009/11/10/poezii-pentru-programul-copiilor/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLasă un comentariu

  1. I saw something about that subject on TV last night. Nice post.

    Apreciază


Lasă un comentariu