Poezii Pentru Programul Copiilor .

Cind ma trezesc de dimineata,

Si vad atita binecuvintare,

In suflet se revarsa-o pace,

Ce ma indeamna la cintare.

 

Sa i-I cintam Domnului slava,

Lauda si multumire,

Mintuiti prin Domnul Isus,

Sintem plini de fericire.

 

Si vreau sa-I cint cu bucurie,

Ca El e Domn Emanuel

Si-o data sus in vesnicie,

Cu toti-L vom vedea pe El.

 

Si inima mea cinta tare,

Cu bucurie si-nchinare,

De-atita binecuvintare,

Ce o reversi peste-adunare.

 

Nu vrei sa cinti si tu cu mine?

Un imn spre slava lui Isus,

El ne-a facut atita bine,

Si ne va duce-n ceruri sus.

 

Cu-atita dragoste Divina,

Tu ai umplut inima mea,

Si fata mea este senina,

Cind luminezi Tu peste ea

 

Crescind Isuse lunga Tine,

Tu esti cu mine cind e greu,

Si-mi dai putere sa fac bine,

Sa-ajut pe cei din jurul meu.

 

Daca nu i-L ai pe Isus,

Ca mintuitor al tau,

Fericirea adevarata,

Nu o simti in pieptul tau.

 

De ce nu vii si tu la Isus?

Iertare vei primi in dar,

Si mintuit prin a Lui singe,

Crezind in El vei avea har.

 

Eu vreau sa-L laud orisicind,

Prin viata prin purtare,

Caci El a suferit prea mult,

Sa-mi dea eliberare.

 

O dragoste cum numai Isus,

In lume poate sa o dea,

Ma coplesit, si deodata,

Eu zilnic simt prezenta Sa.

 

Si viata mea e luminata,

Cu raze sfinte aurii

Prin jertfa Ta cea minunata,

Imi dai eterne bucurii.

 

Eu trebuie sa stau pe cale,

Si vreau sa i-L ascult mereu,

Caci biruinta e mai mare,

Cind ma incred in Dumnezeu.

 

Si biruinta-n incercare,

Si bucurie-n intristare,

O mare binecuvintare,

Imi dai Isuse Tu mereu.

 

Viata care-o am n-ainte,

As vrea sa o traiesc curata,

Si  privind tot inainte,

La slava Ta cea minunata.

 

Cind eu vorbesc cu Isus,

In ruga-i multumesc,

Si vreau ca toata viata,

Pe El sa Il slavesc.

 

Cintarea bucuriei,

E si-n inima mea,

Si-n slava vesniciei,

Cu toti-o vom cinta.

 

Multumeste-i orisicind,

De e rau sau bine,

El cunoaste al tau gind,

Si-I mereu cu tine.

 

Si gindul meu Isus iubit,

Si viata mea curata,

Si sufletul meu curatit,

Te lauda de-o data.

 

Cind am sa cresc eu mare,

La toti am sa le spun ,

De marea indurare,

Si cit esti Tu de bun.

 

Si ce daca eu sint mai mic,

Isus ma va creste mare,

Si voi fi un ucenic,

Cu credinta mare .

Florina Bonca

The URI to TrackBack this entry is: https://nascutdinnou.wordpress.com/2009/11/10/poezii-pentru-programul-copiilor/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLasă un comentariu

  1. I saw something about that subject on TV last night. Nice post.


Lasă un răspuns

