BLINDUL PASTOR

Odată L-am văzut trecând
Cu turma pe Păstorul blând,

Mergea cu dânsa la izvor,
Blândul Păstor, blândul Păstor!

Pe-o oaie ce căzuse jos
A ridicat-o El frumos,

Şi-a dus-o-n braţe iubitor,
Blândul Păstor, Blândul Păstor!

Iar mai târziu L-am întâlnit,
De cuie şi de spini rănit,

Ca să-Ţi deschid, ai tot bătut
Să intri si la mine!

Dar lumea-mi spuse să nu viu,
Că viaţa Ta-i amară,

Am vreme colo, mai târziu…
Si Te-am lăsat afară!

Iar astăzi, singur mă-nfior
De-a mele fapte rele,

Isuse,şi Te-aştept cu dor
În noaptea vieţii mele!

Mai vino iar, Isuse blând,
Mai bate iar o dată!

Te-aştept cu sufletul plângând…
Şi uşa-i descuiată!

T.D.

 

Published in: on 10/06/2008 at 4:24 pm  Lasă un comentariu  
Tags: , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://nascutdinnou.wordpress.com/2008/10/06/blindul-pastor/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un comentariu