Daca Dumnezeu Cunoaste Totul, Dece Ne Mai Rugam?

Dumnezeu ne cunoaste gindul, fapta, nevoile noastre, cunoaste suferintele, framintarile, stie de ce avem nevoie, stie ce este bine pentru noi, stie dorinta de a fi vindecati, dorinta de a scapa de necaz si strimtorare. Dupa toate aceste Dumnezeu ne cere sa aducem toate cererile inainte Lui, si sa ne rugam neincetat.

Ai putea sa spui ca este o pierdere de vreme. Daca Dumnezeu tot stie de ce am nevoie si stie dorinta mea pentru ce sa ma mai rog?

Cind ne rugam lui Dumnezeu recunoastem si declaram in minte noastra si in atitudinea smerita ca numai El Dumnezeu: Tatal, Fiul si Duhul Sfint, este acela in care ne incredem ca poate veni in ajutor. Venim in rugaciune si declaram ca Dumnezeu este Atotputernic, si prin faptul ca eu stau si vorbesc in rugaciune cu Dumnezeu, realizez in minte mea ca depind totalmente de buna Lui mila si Indurare, sa-mi dea cea ce am nevoie. Faptul ca ma rog declar dependenta de Dumnezeu si ca nimic, absolut nimic nu pot sa infaptuiesc cu propria-mi putere.

Cind ii cerem lui Dumnezeu in rugaciune ceva, inseamna ca noi ii spunem  lui Dumnezeu: eu sunt nimic iar Tu esti totul, recunosc micimea mea si declar in fata Ta ca Tu Dumnezeule esti: Atotputernic, Atotstiutor, Omniprezent, Creatorul, Sfint, si faci ce vrei in cer si pe pamint.

 

citeste si aici: http://rugaciuneaestesecretul.wordpress.com/

Florina Bonca

The URI to TrackBack this entry is: https://nascutdinnou.wordpress.com/2011/03/14/daca-dumnezeu-cunoaste-totul-dece-ne-mai-rugam/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

