Înc-un An Pe Firul Vieţii – poezie sau cintare crestina de ANUL NOU

 

Înc-un an pe firul vieţii
S-a înfăşurat acum complet în viaţa ta
Bucuriile au trecut iute
Si tristeţi sau dureri, s-au sfirsit iar
 

Refren 1:
Cine poate şti ce-aduce anul
Care-n faţă stă ca un mister.
Va aduce el o alinare
Celor ce mereu o cer?

Înc-un an a smuls din inimi
Pe unii dragi şi iubitori din jurul nost´
Au plecat plini de speranţă
Sau cu regret că au trăit fără rost.

Refren 2:
Cine poate şti ce-aduce anul
Dacă-n el te vei putea trezi?
Sau e-nfăşurat mai tare-n noapte
Fără grijă vei trăi.

Înc-un an, ce înseamnă asta?
E un nou, un nou tribut din viaţa ta.
Cercetează-te, ce fel de lucruri
Ai plătit şi care e valoare lor.

Refren 3:
Cine poate şti ce-aduce anul
Câţi în el vor mai putea păşi.
Va fi oare el o întâlnire
Sau pe mulţi va despărţi.

Înc-un an din drumul vieţii
Nu lua în deşert Cuvintul Lui
Niciodată nu poţi a-l întoarce
O, grăbeşte-te să fi servul LUI

Refren 4:
Cine poate şti ce-aduce anul
Ce sfâşie inima cu-amar
Vei găsi în anii ce-au să vie
De-ţi pierzi timpul în zadar.

Înc-un an, pricepe-acuma
Nu te înşela cu vorbe dulci pe acest pământ
Scoală-te, priveşte bine
Ce-ai făcut, ce-ai adus, ce poţi s-aduci?

Refren 5:
Dacă pe Isus primesti  în viaţă
Barca ta îţi va pluti uşor
Şi atuncea când e în pericol
El te apără din nou.

 

The URI to TrackBack this entry is: https://nascutdinnou.wordpress.com/2009/12/26/inc-un-an-pe-firul-vietii-poezie-sau-cintare-crestina-de-anul-nou/trackback/

RSS feed for comments on this post.

18 comentariiLasă un comentariu

  1. Doresc foarte mult, daca se poate, sa aud cintata aceasta cintare. Am cautat si nu o gasesc cintata de nimeni. Va multumesc.

  2. A-m s-o caut si eu. Domnul sa fie cu tine Lidia.

  3. cantarea are foarte multe greseli fata de textul original

  4. Daca vrei te rog sa ne dai originalul.
    Multa binecuvintare.

  5. Am eu o varianta a acestei melodii cantata de un barbat daca doriti.

  6. Chear te rog Seby! mi-ar place sa putem asculta si melodia, multumesc.

  7. Acceseaza-ma pe ID-ul eusebiu2706 si am sa ti-o trimit sa o asculti!

  8. Seby te rog copiaza linkul si poti sa-l pui in comentariu, si alti vor sa auda melodia.
    multa binecuvintare.

  9. Eu am melodia in computer sub forma de mp3 nu pot sa o pun. O sa incerc sa o uploadez pe vreun site daca gasesc.

  10. daca te pricepi a-r fi excelent, eu nu sunt experta in computer.

  11. Sper sa mearga. Incercati acest link!

  12. AICI http://www.trilulilu.ro/EuSebyU1/b2cf5394a7d178

  13. Multumesc foarte mult, nici nu stii ce mult ma bucur ca-i reusit, nici nu cred ca-a fost pe net aceasta cintare inainte, eu am cautat, dar n-am gasit. Eu o stiu cu o masura mai repede si cu cuvinte diferite aceasta nu inseamna ca este gresit. Depinde de unde ai invatat-o si cum s-a transmis din gura in gura. In mare aceasta este melodia, si repet ma bucur foarte mult. Ce este important este ca i-I dam slava lui Dumnezeu prin aceasta cintare.

  14. Cu multa placere! Ma bucur ca am reusit sa o pun pe net astfel incat sa o asculte oricine doreste si sper sa aiba efect asupra inimilor celor care o asculta. Este o cantare foarte frumoasa, mie imi place foarte mult. Dumnezeu sa ne binecuvanteze pe toti!

  15. As vrea si eu versurile originale de la aceasta melodie daca le aveti. Multumesc!

  16. Cine canta Marian/Marius Zamfir sau altcineva?

  17. am gasit varianta care o cautam !

    http://www.trilulilu.ro/Tudorel15/ebbcafecfb9abf

  18. Excelent!!!!!!!!!!


Lasă un răspuns

