Dragostea – program in biserica cu corul de copii

Fiecare copil va avea cite un verset, i-l vor spune pe sarite cu voce foarte tare si unul dupa altul,( fara microfon ) iar la sfirsit toti copii vor spune impreuna DRAGOSTEA

 

 1  Dragostea este îndelung răbdătoare

 2  Este plină de bunătate

 3  Dragostea nu pizmuieşte

4  Dragostea nu se laudă

5  Nu se umflă de mândrie

 6  Nu se poartă necuviincios

7  Nu caută folosul său

8  Nu se mânie

9  Nu se gândeşte la rău

 10  Nu se bucură de neleguire

 11  Ci se bucură de adevăr

 12  Acopere totul

 13  Crede totul

14  Nădăjduieşte totul

 15  Sufere totul

 16  Dragostea nu va pieri niciodată.

 17  Acum, deci, rămân aceste trei

 18  Credinţa

 19  Nădejdea

 20  Si dragostea

 21  Dar cea mai mare dintre ele este

   CU TOTI  ” DRAGOSTEA”

Se poate cinta cintarea” MULTUMESC ISUSE CA MA-I MINTUIT”

MULŢUMESC ISUSE CĂ M-AI MÂNTUIT
ŞI ÎN TINE AM GĂSIT
TOT CE MI-AM DORIT
NICI UN OCEAN DIN LUME
CU VALURI ŞI SPUME
NU AR PUTEA ÎNDEPĂRTA
DRAGOSTEA MEA DE-A TA

 

O VREAU MAI MULT SĂ TE SLĂVESC
ŞI LEGEA TA SĂ O-MPLINESC
VREAU SĂ FAC DOAR VOIA TA
ŞI SĂ-ŢI CÂNT DRAGOSTEA
ŞI SĂ-ŢI CÂNT DRAGOSTEA

MULŢUMESC ISUSE PENTRU DUHUL TĂU
IUBIREA TA ŞI DUHUL TĂU
SUNT TOT CE-MI DORESC EU
NICI UN OCEAN DIN LUME
CU VALURI ŞI SPUME
NU AR PUTEA ÎNDEPĂRTA
DRAGOSTEA MEA DE-A TA

 

The URI to TrackBack this entry is: https://nascutdinnou.wordpress.com/2009/07/29/dragostea-program-in-biserica-cu-corul-de-copii/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

