Ai Fost Tare Pina La Capat – poezie despre martirii credintei

Eu n-am plecat de linga tine,

Cind oameni rai te-au urmarit.

Te-am sprijinit cind pentru Mine

Te-au umilit si schingiuit.

Privea atunci intreg alaiul,

De ingeri care pregatiti,

Sa intervina-n cazu-n care,

Ce-i rai se cred nebiruiti.

Si-Am vrut sa vada-n treg Pamintul ,

Ca tu erai copilul Meu,

Ti-Am ridicat atunci credinta,

Biruitor cu Dumnezeu.

Legat in lanturi pentru Mine,

Cu fata neagra de batai,

Intregul Iad credea ca vine

O lepadare de ai tai.

Dar ai fost tare pi-n la capat

Cununa vei primi in cer,

Insa nu si lepadatul,

Care-a cedat cind ia fost greu.

Florina Bonca

The URI to TrackBack this entry is: https://nascutdinnou.wordpress.com/2009/04/18/ai-fost-tare-pina-la-capat/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

