DE ZIUA TA – PENTRU ZIUA DE NASTERE

 

De ziua ta

 

Un suflet bun sa ai si-un gind frumos,

In fapta si un grai, pentru Cristos

In jurul tau sa poti sa-i fericesti pe toti

Asa-ti dorim asa,  DE ZIUA TA.

 

 

Sa fii in tot ce spui cinstit si blind,

Sa nu fii nimanui dator nici cind

Cu dragoste si-a vint spre tot ce-i drept si sfint

Asa-ti dorim asa,  DE ZIUA TA.

 

 

Sa fii un vas ales lui Dumnezeu

Sa ai rod bun cules din orice greu

In jurul tau sa poti sa-i fericesti pe toti

Asa-ti dorim asa,  DE ZIUA TA.

 

Mereu mai plin de-avant, mai credincios
Mai drept, mai bun, mai sfant, mai ca Isus Cristos
Sa-I poti cu drag vedea in Ceruri Fata Sa
Asa-ti dorim asa, DE ZIUA TA!

The URI to TrackBack this entry is: https://nascutdinnou.wordpress.com/2009/03/16/de-ziua-ta-pentru-ziua-de-nastere/trackback/

RSS feed for comments on this post.

3 comentariiLasă un comentariu

  1. este o rugaciune foarte frumoasa ,cer de la sf.d-zeu sa ne de-a intelepciune la toti si ii multumesc pentru tot ce-mi ofera -MIRELA

  2. Amin draga Mirela. sa fim multumitori si ascultatori de Dumnezeu!

  3. multumesc Lorinna ca mi-ai raspuns la ceea ce am scris,am vazut in urmatoarea zi raspunsul tau,de fapt in 22 feb.a fost ziua mea de nastere si vroiam sa-i multumesc lui D-zeu pentru tot cea ce-mi oferă,dar azi butonind pe leptop am ajuns sa chiar ascult acestă frumoasă cintare ,este superbă.Multă sănătate i-ti doresc si Domnul să te binecuvinteze .Ii multumesc lui D-zeu pentru tot . AMIN -Mirela


Lasă un răspuns

