Strigatul De La Miezul Noptii

 

Arheologii fac sapaturi in Israel cu precadere vara si toamna, descoperind constant vestigii deosebit de importante care adeveresc istorisirile din Biblie. In fiecare luna apar noi dovezi arheologice care sustin veridicitatea tuturor afirmatiilor Sfintei Scripturi. Dumnezeu tine in mana Sa sceptrul istoriei si transmite lumii prin sapaturile efectuate in Israel ca toate promisiunile din Cuvantul Sau se vor implini. Dovezile sunt atat de zdrobitoare incat si celui mai vehement ateu i-ar fi greu sa le nege. Cu toate ca cea mai mare parte a poporului evreu nu crede in Domnul Isus, El vesteste totusi prin numeroasele descoperiri arheologice care au loc pe teritoriul tarii promise ca Isus Cristos a venit in Israel pentru a mantui intreaga omenire

********

 

        Cea de a 60-a aniversare a Israelului nu a fost doar o ocazie pentru sarbatorire, ci si pentru o privire retrospectiva asupra istoriei infiintarii acestui stat si a realizarilor de-a lungul celor 6 decenii de existenta. De asemenea, celebrarea a oferit oportunitatea unei aprecieri a perspectivei de viitor a Israelului. Din pacate nu putem spune ca politica dusa de guvernul israelian e marcata de principii biblice. Mai mult, Israelul, la fel ca orice alta tara, isi bazeaza linia politica pe dezvoltarea economica si pe progresul social. Pentru a atinge insa tinte inalte este nevoie in primul rand de liniste si de siguranta in tara. Din acest motiv, obtinerea pacii este prioritara pentru toti conducatorii israelieni. Lumea din ziua de azi este suficient de naiva si ignoranta incat sa creada ca oamenii decid cum va arata viitorul. Totusi, o privire in Cuvantul lui Dumnezeu ne arata ca El conduce totul si ca are un plan pentru poporul Sau Israel si unul pentru neamuri, pentru a-Si revarsa binecuvantarea asupra tuturor. Voia Sa este ca toti oamenii sa-I recunoasca atotputernicia si maretia si sa Ii dea toata cinstea. Abia atunci va exista o pace reala spre slava lui Dumnezeu Tatal. Din aceasta perspectiva, viziunea pe care ne-o ofera Cuvantul lui Dumnezeu este singura baza a nadejdii noastre vesnice.

 

************************

 

Despre aceste subiecte, dar si despre altele, puteti citi pe larg in revistele Strigatul de la Miezul Noptii  si  Stiri din Israel  12/2008

Pentru orice informatii suplimentare sau comanda abonament ne puteti contacta la adresa de mai jos:

 

––––––––––––––-
Asociatia Strigatul de la Miezul Noptii

OP.3, CP.136

310540 – Arad / ARAD

Romania

Tel: RO +40 257206050 Call

Fax: +4-0257-256.517

e-mail: smn@inext.ro

The URI to TrackBack this entry is: https://nascutdinnou.wordpress.com/2008/12/17/srigatul-de-la-miezul-noptii/trackback/

RSS feed for comments on this post.

14 comentariiLasă un comentariu

  1. Ma numesc Orhideia si stau in America.Mama mea e Margareta Schiau.Am
    trimis acuma doua saptaminii o suta de dollars cred ca ia-ti primit.Asi dori si doua cartii care credetii dumneavoastra ca-s bune. Si cele doua reviste l-a care mama mea este abonata.
    Domnul se va bine cuvinteze.
    Cu sinceritate,
    orhideia

  2. Draga Orhideia, eu nu colectez si nu distribui nimic, te rog sa trimiti un e-mail la revista ;smn@inext.ro; ei i-ti pot raspunde. Eu doar am dat informatiile lor in cazul ca cineva vrea sa comande revista. Multa binecuvintare!

  3. Pace voua,multumesc pentru revistele primite pana acum Domnul sa va binecuvinteze in tot ce face-ti pentru El doresc sa primesc revistele la adresa florilor 57 Cisnadie555300 momentan sunt in Germania cu serviciu nmai in mai ma intorc numai atnci pot plati abonamentul ptr cele 2 reviste cu multumiri Claudia

  4. Draga Iftimie Claudia-Lidia

    te rog sa scrii la adresa acesata :smn@inext.ro – eu doar raspindesc vestea si informatia despre revista Strigatul de la muezul nopti, eu nu trimit si nu primesc nimic, deci este foarte important sa scrii la redactie.

    multa binecuvintare!!!

  5. Draga Orhideea –

    Ne bucuram foarte mult sa vedem ca traiti in America. Ne intristam foarte tare sa vedem ca ai uitat sa scrii romaneste …

    Cu respect,
    Nicu Filologu’

  6. Nicu …dupa cum vezi ti-am modificat un pic comentariul. Te rog fi mai ingaduitor cu cei care traiesc pe alte meleaguri, sa nu crezi ca e asa usor.

  7. AM FOST BOLNAV SI IN TEMNITA SI A-TI FOST PE LA MINE”

    Prin harul lui Dumnezeu scriem cateva randuri,cu marturii ce adeveresc aceste cuvinte ale Domnului Isus.
    Multumim Domnului caci zi de zi ne intalnim cu El,insa uneori si in alte locuri,nu doar acasa,in biserica sau in drumul nostru ci si dincolo de gratii sau in cei bolnavi.
    Zilele trecute am fost cu grupa la penitenciarul Satu Mare sa ducem
    nu doar vesti ci si daruri pentru 50 de suflete de acolo.
    In timp ce fratele Lajos explica Cuvantul,pe fata unui gardian au inceput sa curga lacrimi. A fost o zi plina de har si binecuvantari!
    Dupa ce am facut poze am avut o discutie cu mai multi detinuti si am
    fost bucuros de setea unora dupa Cuvantul Domnului.
    Noi si primim multe scrisori de la ei cu cererile lor fie materiale fie spiritual sin e bucuram ca pana in present Domnul a rezolvat in parte
    mai multe cereri ale lor. Am fost la mai multe familii ale detinutilor sa facem poze cu copii sau rudele lor,la altii am dus haine si alimente si chiar de Paste am fost la un frate a unui detinut ce are cancer la stomac sa ii ducem alimente si haine.
    Sunt multe lucruri frumoase si bucurii in aceasta lucrare insa uneori fiind cazut jos si eu Domnul ma ridicat si mi-a dat putere sa merg in continuare! Ce ma ingenunchiat este ca din ce in ce mai putin lucratori si daruitori sunt intre noi.
    Este oare o criza spirituala si se fac restructurari si in Biserici? Nu e de ras! Din ce in ce mai putini crestini se mai pun la plug in campul evanghelic! Un semnal de alarma!
    Ma uimit dupa ce am fost si in alte locuri unde sunt crestini si desi unii au spus ca se implica insa a trecut si o luna si nu au mai dat un
    un semn,e trist!
    Din ce in ce mai mult doar asteptam de la altii sau consumam si nu ne implicam in lucrarea Domnului.
    Cei ce doresc sa sprijine aceasta lucrare ne pot contacta la adresa de email: ucenicii@gmail.com sau sunand la nr. de tel. :0731032723.
    Ori decate ori am facut ceva pentru un bolnav sau un detinut de fapt lui Isus le-am facut.
    Domnul san e ajute sa IL cautam atat in spitale cat si in penitenciare!
    AMIN

  8. Slavit sa Fie Dumnezeu pentru lucratori ca voi.

  9. Nascutdinnou…

    […] something about nascutdinnou[…]…

  10. vam rugat sa nu mai trimiteti de acum un an
    eu su sunt in tara

  11. Draga Vasile acest blog face doar sa raspindeasca stirea despre aceasta revista . Eu nu am nici un contact cu cei de la revista, va trebui sa le scrii lor direct, sau chiar sa le dai un telefon. I-mi pare rau pentru confuzie.

  12. as dori sa imi fac abonament la revistele strigatul de la miezul nopti si stirile din istraiel, cum as putea , pentru ca locuiesc in spania va multumesc

  13. Draga Daniel eu doar am pus pe blogul meu aceasta stire despre revista. Cred ca cel ma bine este sa i-i suni la telefon sau sa le scrii un mesaj pe email. multa binecuvintare!

  14. cum pot intra in posesia ultimului nr. din decembrie 2011


Lasă un răspuns

