Moarte Clinica – Exista Iad! – Marturisiri

The URI to TrackBack this entry is: http://nascutdinnou.wordpress.com/2009/08/11/moarte-clinica-exista-iad-marturisiri/trackback/

Feed RSS pentru acest post.

5 comentariiScrie un comentariu

  1. asa eeeeeeee credeti,….. nu va impietriti inima …….exista iaddddddd

  2. eu cand am nascut baiatul acum 8 ani am trecut prin stop cardio-respirator care nu cred ca a durat mult dar suficient sa aud ca un ecou cum anestezista ma sriga pe nume sa ma trezesc iar eu o auzeam ca un ecou foarte departe si sincer ma enerva extraordinar de mult ca ma striga pentru ca acolo unde eram simteam o liniste si o placere ce nu poate fi descrisa in cuvinte.Nu am vazut si nici auzit nimic dar ce am simtit e unic si numai eu pot intelege.nu este ceva fantastic ce va spun ,poate dar credeti-ma ca acea liniste si fericire nu am intalnit-o pana acum pe pamant si acest lucru ma face si acum dupa 8ani sa sper ca atunci cand firul vietii mele se va sfarsii tot acelasi calm voi intalnii.datorita acestei intamplari imi place sa cred ca stilul meu de viata este si pe placul Domnului si ma rog sa am putere sa-mi indrept si copii spre fapte bune desii traim intr-o lume plina de ura ,avaritie ,raime ,olume rea.mentionez ca am 34 de ani sunt moderna ma distrez dar toate le fac in limita bunului simt .dupa mine singurul mare pacat de care dau dovadaeste ca fumez dar sper sa scap si de acest viciu.toti cei ce cititi credeti ce spun si incercati sa va formati un stide viata cat mai frumos pentru voi nu pentru altii .am 2 copii o fetita de 4 ani si un baiat de 8 ani , sunt casatorita , am casa , am servici , un venit mediu de 2000ron cu sotul si credeti-ma ca suntem o familie fericita ne distram.incercati sa va ghidati in viata dupa cele 10 porunci si sa vedeti ce bine va va fi .si vreau sa mai mentionez ca tatieste ateu deci eu nu prea am fost crescuta in credinta am invatat tatal nostru la liceu de rusine ca marea majoritate al colegilor mei il stiau.am urat , am gelozit , am invidiat am fost rea dar in timp pentru copii mei ma-m autoeducat si am realizat ca nu faceam altceva decat sa ma incarc cu energie negativa.acum am reusit sa fac sa ne fie bine fara a face rau celorlalti si cred ca acest lucru m-a ajutat sa am acea traire unica din timpul cezarienei dar cineva a considerat ca mai am multe de facut pe pamant si-i multumesc .si voua va multumesc ca aveti rabdare sa cititi si chiar am simtit nevoia sa va scriu pentru ca la mine nu pot povestii pentru ca nimeni nu m-ar crede si mai rau ar rade .dar eu nu o sa redevin rea pentru ca mi-am format o lozinca:cand ai venit pe lume tu ai venit plangand iar cei ce te-asteptau te asteptau razand fa astfel si in viata atunci cand te vei stinge sa parasesti razand pe cei ce te vor plange.

  3. Draga Anonim ma bucur mult ca ai avut indrazneala sa impartasesti cu noi experienta ta. Oameni care nu au nici o relatie cu Dumnezeu iau in deridere aceste experiente, este adevarat, si te inteleg ce usurata te simti cind alti te inteleg. Personal am auzit acest fel de experiente de la cunoscuti, si cred in ele, de aceea am si postat aceste videouri. Ma bucur ca vrei sa-ti ghidezi veata dupa cele 10 porunci si aceasta este foarte bine,este modul de viata cel mai bun pina in prezent si pentru mine, eu intotdeauna mi-a fost cumva frica de cele 10 porunci pt. ca regula este
    Este scris în Biblie: Iacov 2:10-11. “Căci cine păzeşte toată Legea şi greşeşte într-o singură poruncă, se face vinovat de toate. Slavit sa fie Dumnezeu care l-a trimis pe Fiul Sau, care a venit sa ne aduca Hrul de mintuire si jertfa Domnului Isus prin care sintem eliberat si iertati. noi trebuie sa credem in jertfa Lui, sa ne marturisim pacatele in fata lui Dumnezeu si sa fim Nascuti din nou primindul pe Domnul Isus Hristos ca stapin in viata noastra.
    Dumnezeu sa te binecuvinteze impreuna cu familia ta si Dumnezeu spune in Cuvintul Sau in Ieremia 29:13 scrie: “Ma veti cauta si ma veti gasi, daca ma veti cauta din toata inima”.

  4. eu cred ca dumnezeu te cerceteaza siti arata ca trebuie sa te pocaiesti si sa incepi o viata sfanta cu dumnezeu caci nimic spurcat si intinat nu va intra in imparatia lui.dumnezeu este sfant si ne vrea si pe noi sfinti.ca sa cunosti calea lui dumnezeu si sa implinesti voia lui dumnezeu trebuie cerceta biblia si implinita.acolo gasesti cum trebuie sa fim placuti lui dumnezeu.lui dumnezeu nui place si cu el si cu lumea.trebuie sa alegem.pe dumnezeu in toate.la dumnezeu orice este posibil

  5. pentru anonim este mesajul


Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 77 other followers

